ΓΛΩΣΣΑ- ΕΚΦΡΑΣΗ
Η διδασκαλία της γλώσσας αναπτύσσεται μέσα σε όλες τις μαθησιακές περιοχές του Προγράμματος Σπουδών του νηπιαγωγείου και αξιοποιούνται για την ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων. Η αφήγηση και η περιγραφή εικόνων και πινάκων ζωγραφικής αναπτύσσει τον προφορικό λόγο των παιδιών αλλά και τα βοηθά να αποκτήσουν επικοινωνιακή ικανότητα.(ΑΠΣ)
Μαθησιακή περιοχή: Γλώσσα
Δραστηριότητες
25η ΜΑΡΤΙΟΥ
Τα παιδιά παρατηρούν τον πίνακα ζωγραφικής και εκφράζονται γι’ αυτόν.
Παρακάτω δίνονται ενδεικτικές ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε.
Θεόδωρος Βρυζάκης (1819 ? 1878)
Ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ευλογεί τη σημαία της Επανάστασης, 1865
Λάδι σε μουσαμά, 164 x 126 cm Δωρεά Πανεπιστημίου
https://www.nationalgallery.gr/el/zographikh-monimi-ekthesi/painting/ta-hronia-tis-basileias-tou-othona/istoriki-zographiki/o-palaion-patron-germanos-eulogei-ti-simaia-tis-epanastasis.html
Παρατήρησε με προσοχή τον πίνακα ζωγραφικής.
Τι δείχνει; τι νομίζεις ότι κάνουν όλοι αυτοί οι άνθρωποι; Ποιος μπορεί να είναι ο τίτλος του; Που νομίζεις ότι βρίσκονται; Γιατί το πιστεύεις αυτό; ( αποτυπώστε σε χαρτί τις απαντήσεις των παιδιών)
Φτιάξε μια μικρή ιστορία με βάση τον πίνακα. ( τα παιδιά αφηγούνται και εμείς αποτυπώνουμε την ιστορία σε χαρτί).
ΤΕΧΝΕΣ
Η επαφή με την τέχνη αναπτύσσει τον αισθητικό γραμματισμό των παιδιών αλλά και τις ικανότητες δημιουργικής και κριτικής σκέψης, της επίλυσης προβλημάτων και της επικοινωνίας. (ΑΠΣ)
Μαθησιακή περιοχή: Τέχνες
Δραστηριότητα
Γίνε κι εσύ ζωγράφος. Ζωγράφισε κάτι για την 25η Μαρτίου και γι’ αυτό που συζήτησες.
Μένουμε σπίτι αλλά δημιουργούμε!