Το δέντρο που έδινε

Στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης ασχοληθήκαμε με το βιβλίο: «το δέντρο που έδινε» του Σίλβερστάιν, αφού  θα παρακολουθούσαμε και την παράσταση από το ΔΗΠΕΘΕ Βέροιας.

Έτσι λοιπόν αρχίσαμε…..

Τα παιδιά παρατήρησαν το εξώφυλλο του βιβλίου. Ποιος μπορεί να είναι ο τίτλος; τι έδινε το δέντρο; τι μπορεί να μας δώσει ένα δέντρο;  τι νομίζετε ότι μπορούμε να δώσουμε εμείς; Γίνεται καταγραφή των απαντήσεων των παιδιών.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Το διαβάζουμε. συναισθήματα που νοιώσαμε για το δέντρο για το παιδί…

Χρονική ακολουθία της ιστορίας και αναδιήγηση από τα παιδιά.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Παίζουμε σε ζευγάρια το δέντρο και το παιδί. χορεύουν με τη μουσική. μόλις σταματήσει η μουσική το παιδί δέντρο μένει ακίνητο ενώ το παιδί χορεύει γύρω του και ξεκουράζεται κάτω από τη σκιά του.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Παίξαμε με τα ρήματα και τις αντίθετες λέξεις, όπως παίρνω-δίνω, ανεβαίνω -κατεβαίνω…….

Το βιβλίο επίσης ήταν μια καλή ευκαιρία να μιλήσουμε και για τον κύκλο της ζωής του ανθρώπου.

Μάθαμε τραγούδια για το μήλο και τη μηλιά και την αγάπη… τα ζωγραφίσαμε και τα χορέψαμε.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Παίξαμε με αινίγματα αλλά και με τις φωνούλες Μ και Δ.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Δημιουργήσαμε την ακροστιχίδα της αγάπης. τι θα ήταν η αγάπη αν ήταν λουλούδι; αν ήταν χρώμα; πως δείχνουμε την αγάπη;

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Παρακολουθήσαμε την ιστορία μέσα από το διαδίκτυο.

https://www.youtube.com/watch?v=if_PTrX1dNA

και βρήκαμε διαφορές με την ιστορία του βιβλίου.

Ετοιμάσαμε και  δώρο για τους συντελεστές της παράστασης…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Και ήρθε η ώρα για να παρακολουθήσουμε και την παράσταση. Στο Χώρο Τεχνών…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Και αφού επιστρέψαμε οι δραστηριότητες συνεχίστηκαν μέσα στην τάξη.

Ποια ήταν το πιο αστείο σημείο της ιστορίας μας;

Σύγκριση των τριών ιστοριών: Βιβλίο-διαδίκτυο-θέατρο. Ομοιότητες και διαφορές.

Παίξαμε παιχνίδι ρόλων και ζωγραφίσαμε: Τι μπορεί να λέει ένα δέντρο; τι μπορεί να ρωτάει ένα παιδί;

OLYMPUS DIGITAL CAMERA