Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες, ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, Το σχολείο μας

Μαθαίνω με την τελεία!

Το υπέροχο βιβλίο “η τελεία” του Peter H. Raynolds,  ήταν αφορμή για να παίξουμε και να μάθουμε για τις τελείες αλλά και τις γραμμές.Μιλήσαμε για την πλοκή της ιστορίας, τον τόπο που διαδραματίστηκε , τους ήρωες. Αποκτήθηκαν:

  • Γνώσεις: Αναγνώριση λεξιλογίου
  • Δεξιότητες: Περιγραφές με λογική σειρά
  • Στάσεις:Εμπλουτισμός λεξιλογίου

Έτσι τα παιδιά άκουσαν την ιστορία, παίξαμε με την “ξεχασμένη λέξη” και αφηγήθηκαν την ιστορία βάζοντας σε χρονική σειρά τις εικόνες.  Επέλεξαν και ζωγράφισαν τον ήρωα που θα ήθελαν να είναι και το αιτιολόγησαν.

 

 

 

 

Στα μαθηματικά ασχοληθήκαμε με την έννοια του χώρου. Αποκτήθηκαν:

Γνώσεις: να διακρίνουν και να εντοπίζουν τη θέση ενός αντικειμένου σε σχέση με το χώρο και το σώμα τους.

Δεξιότητες:Να εντοπίζουν διαφορετικές θέσεις και σχέσεις

Στάσεις;Να χρησιμοποιούν μαθηματικό λεξιλόγιο

Ενώσαμε τελείες και δημιουργήσαμε γραμμές με διάφορους τρόπους. Με τι τρόπο μπορούμε να ενώσουμε τις τελείες; τα παιδιά έδωσαν πολλές απαντήσεις. Με μαρκαδόρους, με μολύβια , με κηρομπογιές, με τουβλάκια κ.λ.π

 

 

 

 

 

 

Παίξαμε με τελείες και το σώμα μας. Τα παιδιά απαντούσαν σε ερωτήσεις ( Που βρίσκεται η κόκκινη τελεία; κ.λ.π). Και μετά σε φύλλο εργασίας ένωσαν τελείες με διαφορετικές γραμμές.