Αρχές της σχολικής χρονιάς και τα παιδιά θέλουν να μάθουν το όνομά τους. Και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος; Μα φυσικά με το παιχνίδι. Μαθηματικά και γλώσσα εμπλέκονται για να αντιληφθούν τα παιδιά τα φωνήματα αλλά και τις διαδρομές βιωματικά και με κατάλληλο λεξιλόγιο.(προχωρώ μπροστά. πίσω, αριστερά, στρίβω δεξιά κ.λ.π.)
Ψάχνω να βρω το αρχικό μου. Τι διαδρομή θα ακολουθήσω;
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Έννοιες του χώρου
ΓΝΩΣΕΙΣ: Να αντιλαμβάνονται τις σχέσεις σειράς σε τετραγωνισμένα περιβάλλοντα
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ:Να εντοπίζουν και να περιγράφουν διαδρομές.
ΣΤΑΣΕΙΣ: Να χρησιμοποιούν μαθηματικό λεξιλόγιο σε σχέση με τον προσανατολισμό.
Πρώτα σε τετραγωνισμένο περιβάλλον στην αυλή του σχολείου μας και ύστερα στην αυλή, τα παιδιά εντοπίζουν το αρχικό φώνημα του ονόματός τους και περιγράφουν τη διαδρομή.
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Γλώσσα
ΓΝΩΣΕΙΣ: Να διακρίνουν φωνήματα και ν αποκτούν λεξιλόγιο.
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ: Να εντοπίζουν τα φωνήματα από το όνομα τους και να τα δημιουργούν με ποικίλους τρόπους.
ΣΤΑΣΕΙΣ: Να υιοθετούν κανόνες της γλώσσας.
Τα παιδιά προσπαθούν να δημιουργήσουν τα αρχικό του ονόματός τους με καπάκια και να φωνάξουν “τη δική τους φωνούλα” .
Γίνονται αρχαιολόγοι και ανακαλύπτουν το δικό τους όνομα ανάμεσα σε άλλα.