Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες, Εκδηλώσεις

ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ=ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Στις 15 Νοεμβρίου γιορτάσαμε κι εμείς το Πολυτεχνείο, με το δικό μας τρόπο, χρησιμοποιώντας την ιστορία της “Ντενεκεδούπολης”

ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ -ΓΛΩΣΣΑ- ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΜΕΤΑΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ

Μαθησιακά αποτελέσματα

Να αναγνωρίζουν λεξιλόγιο και να προσδιορίζουν την ταυτότητα και το ρόλο των ομιλητών, το θέμα και προθέσεις του κειμένου. Ακόμη να διατυπώνουν επιχειρήματα για την τεκμηρίωση απόψεων και να εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

  • Διαβάζουμε την ιστορία της «Ντενεκεδούπολης». Ποιοι ήταν οι ήρωες; Γιατί τους έλεγαν έτσι; Τι έκαναν; Γιατί;
  • Τα παιδιά λένε τις απόψεις τους και τις τεκμηριώνουν
  • Ποιος ήρωας θα ήθελα να είμαι και γιατί. Οι απαντήσεις αποτυπώνονται σε φύλλο εργασίας.

 

 

ΠΑΙΔΙ ΕΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Μαθησιακά αποτελέσματα

Να αναγνωρίζουν κοινά στοιχεία σε σημαντικούς ανθρώπους, σε καταστάσεις στη διάρκεια του χρόνου, να συλλέγουν στοιχεία για γεγονότα και να διατυπώνουν ερωτήματα που τα αφορούν  και να εκτιμούν τη σημασία του παρελθόντος

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

 

  • Στην ολομέλεια συζητούμε για την ιστορία του Πολυτεχνείου μέσα από τη σύγκριση με την ιστορία της Ντενεκεδούπολης. Γίνονται ερωτήσεις για όλα αυτά που έδωσαν τη δημοκρατία στη χώρα μας.
  • Παίζουμε με τις λέξεις ΨΩΜΙ, ΠΑΙΔΕΙΑ , ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ που είχαν ως σύνθημα οι φοιτητές. Σε φύλλο εργασίας αποτυπώνουμε τους φοιτητές και το σύνθημά τους.

 

ΠΑΙΔΙ, ΣΩΜΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ-ΤΕΧΝΕΣ- ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ

Εικαστική μορφή και σύνθεση-Θεατρική έκφραση και αλληλεπίδραση

Μαθησιακά αποτελέσματα

Να διακρίνουν τα μέσα που τους είναι χρήσιμα για τη σύνθεση μιας εικαστικής δημιουργίας, να πειραματίζονται με τη χρήση διαφορετικών υλικών ,να συνεργάζονται για τη δημιουργία ενός καλλιτεχνήματος.

να διακρίνουν τεχνικές κατασκευής θεατρικού υλικού και να προσδιορίζουν το ρόλο ως ένα μέσο για να υποδυθούν έναν άλλον, να ανακαλύπτουν και να επεξεργάζονται τις δυνατότητες έκφρασης και να υιοθετούν το θεατρικό παιχνίδι ως μέσο έκφρασης.

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

  • Δημιουργούν τις δικές τους μάσκες από την Ντενεκεδούπολη και εκφράζονται μέσα από αυτές. Τι έλεγε ο κάθε ήρωας και τι θα έλεγαν τα παιδιά εάν θα ήταν στη θέση των ηρώων της ιστορίας
  • Δημιουργούν το δικό τους έργο τέχνης για το πολυτεχνείο χρησιμοποιώντας διαφορετικά υλικά