Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες, Εκδηλώσεις, ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Επιμορφωτική συνάντηση – Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο

Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 22/4/2024 , στο γυμναστήριο του 1ου Δημοτικού σχολείου Βέροιας, στις 18.00, επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών και γονέων/κηδεμόνων,  με θέμα:”Ομαλή μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο”. Η επιμόρφωση αυτή ήταν αποτέλεσμα της συνεργασίας του 2ου Νηπιαγωγείου Μακροχωρίου, του 1ου Νηπιαγωγείου Βέροιας και του 1ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας. Εισηγήτριες της επιμορφωτικής συνάντησης ήταν η κ. Λαζαρίδου Ησαΐα, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Προσχολικής Αγωγής Ν. Ημαθίας και η κ. Παπαγεωργίου Αικατερίνη, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Δημοτικής Εκπαίδευσης Ν. Ημαθίας. Η προϊσταμένη του 1ου Νηπιαγωγείου Βέροιας κ. Στυλιανίδου, αφού καλωσόρισε και ευχαρίστησε τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους γονείς για την παρουσία τους, αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα της μετάβασης και την αναγκαιότητα της επιμόρφωσης για την αντιμετώπιση των δυσκολιών και των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν γονείς και εκπαιδευτικοί.

Μετά το τέλος των εισηγήσεων ακολούθησε συζήτηση με μελέτες περίπτωσης όπου οι γονείς εξέφραζαν τις απόψεις τους αλλά και τις ανησυχίες.

Ευχαριστούμε τις εισηγήτριες της επιμόρφωσης και τους γονείς για το ενδιαφέρον και την παρουσία τους.

Δημοσιεύθηκε στην Οι μαθητές/τριες μας, ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, Το σχολείο μας

Σχέδιο δράσης-Πρόγραμμα ομαλής μετάβασης των νηπίων

Τη Δευτέρα 15/4/2024,το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Μακροχωρίου, στο πλαίσιο του προγράμματος και της δράσης αξιολόγησης της σχολικής μας μονάδας με θέμα:” Ομαλή μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο”.

Τα παιδιά μας υποδέχτηκε ο διευθυντής του σχολείου κ. Παπαχαρίτων Α., ενώ ξεναγήθηκαν από το δάσκαλο της Α’ τάξης κ. Χιονίδη Ε.

Τα νήπια σε κοινή δράση με το Δημοτικό Σχολείο παρακολούθησαν το μάθημα της φυσικής αγωγής, ενώ στο τέλος πήραν και δωράκια που είχαν ετοιμάσει οι εκπαιδευτικοί.

Ευχαριστούμε για την υποδοχή όλους τους εκπαιδευτικούς και τη σχολική μας τροχονόμο κ. Χριστίνα για την πολύτιμη βοήθειά της στη μετακίνησή μας.

Δημοσιεύθηκε στην ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, Το σχολείο μας

Ευχαριστήριο

Η Διεύθυνση και το διδακτικό προσωπικό του  νηπιαγωγείου μας ευχαριστούν την κ. Καρτάλη Βασιλική, γονέα-κηδεμόνα μαθητών μας , η οποία αφιέρωσε πολύτιμο χρόνο για το κλάδεμα των δέντρων του σχολείου μας.

Ευχαριστούμε από καρδιάς !

Δημοσιεύθηκε στην ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, Το σχολείο μας, Χωρίς κατηγορία

Ευχαριστήριο στην εταιρεία Stone Group International

Για ακόμη μια χρονιά η εταιρεία Stone Group International και οι εργαζόμενοί της έδωσαν χρόνο και υλικά για να αποκατασταθούν ζημιές  που είχαν γίνει στον αύλειο χρόνο του σχολείου μας, στα παγκάκια, στις βρύσες και στο αμφιθέατρο μας.

Η δράση των εργαζόμενων συνεχίστηκε και με τη διάθεση λουλουδιών στο σχολείο μας για να γίνει ακόμη πιο όμορφο.

Για ακόμη μια φορά, η τρίτη στη συνέχεια, η συγκεκριμένη εταιρεία, οι εργαζόμενοι και οι υπεύθυνοι της υποστήριξαν το σχολείο μας και στάθηκαν δίπλα στα παιδιά μας και τους εκπαιδευτικούς.

Ευχαριστούμε STONE GROUP INTERNATIONAL!

ΠΡΙΝ…                                                                    ΜΕΤΑ….

 

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις Συλλόγου Γονέων, Δραστηριότητες, ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Πασχαλινό bazaar

Καθώς πλησιάζει το Πάσχα ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων , πάντα σε εγρήγορση δημιούργησε πολύ όμορφες κατασκευές για να κάνουν πιο όμορφη και λουλουδάτη την εποχή αλλά και τη γιορτή.

Συγχαρητήρια!

Δημοσιεύθηκε στην ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, Το σχολείο μας

Στη γειτονιά του Ήλιου!

Με αφορμή το παραμύθι της Σοφίας Ζαραμπούκα, “ο αστρογάτος”, αποφασίσαμε να κάνουμε ένα μεγάλο και διαφορετικό ταξίδι. Να ταξιδέψουμε στη γειτονιά του Ήλιου, στη “δική” μας γειτονιά.

Μετά την ανάγνωση του παραμυθιού τα παιδιά απάντησαν σε ερωτήσεις , αιτιολογώντας και τις απαντήσεις τους.

  • Γιατί ήθελε να πάει στο φεγγάρι
  • Τι ήθελε να δει και τι είδε;
  • Ποια ήταν τα συναισθήματά του;
  • Γιατί δεν ήθελε να ταξιδέψει ξανά;

Και οι ερωτήσεις συνεχίζονται:

Τι μέσο χρησιμοποιήθηκε γι’ αυτό το ταξίδι; Με τι άλλο μπορούμε να ταξιδέψουμε; Που θα θέλαμε να πάμε ένα ταξίδι εμείς;

Τα παιδιά εκφράζονται μέσα και με το λόγο και το αιτιολογούν,  αλλά και με τη ζωγραφική.

Ζούγκλα, διάστημα, Λονδίνο, Αττικό πάρκο, δάσος, Αμερική, Ντουμπάι.

Βλέπουμε ένα βίντεο με εκτοξεύσεις πυραύλων. Τα παιδιά ακούν στην αγγλική γλώσσα την αντίστροφη μέτρηση. Έτσι μαθαίνουμε να μετράμε αντίστροφα.

Η συνέχεια έχει μαθηματικές δράσεις.

Στην ολομέλεια βλέπουμε τους αριθμούς από το 1 έως το 10. Τα παιδιά τους βάζουν στη σειρά και δίπλα τους βάζουν τόσα καπάκια όσα τους λέει ο αριθμός.

Παίζουμε  παιχνίδι ταχύτητας:

” Ξέρω ποιος είναι ο επόμενος αλλά και ο προηγούμενος”. Κάνουμε ερωτήσεις στα παιδιά και ζητάμε γρήγορες απαντήσεις.

Ανακατεύουμε τους αριθμούς. Ποιος έπρεπε να είναι μετά το 5; Ποιος είναι μετά το 8; Τους βάζουν στη σειρά. Νικητής είναι  αυτός που τελειώνει πρώτος.

Στη συνέχεια κρύβουμε αριθμούς. Ποιοι λείπουν;

Οι πλανήτες είναι 9. Πως μπορούμε να σχηματίσουμε τον αριθμό; Τα παιδιά πάνω στις βάσεις του 16 σχηματίζουν κι αναλύουν τον αριθμό.

Η βιβλιοθήκη μας

Αποφασίζουμε να αλλάξουμε τη βιβλιοθήκη μας και να την εμπλουτίσουμε με βιβλία και παραμύθια που μιλούν για τα αστέρια, τους πλανήτες, το φεγγάρι και τον ήλιο.

Έτοιμη η βιβλιοθήκη μας στη γωνιά γραφής και ανάγνωσης.

Γλώσσα – Τέχνη και έκφραση

Διαβάζουμε την ιστορία του Φώτη και μαθαίνουμε τους πλανήτες από το παραμύθι:”Μια γιορτή στη γειτονιά του ήλιου” της Ελένης Πιτσιδοπούλου. Βάζουμε τους πλανήτες στη σειρά. Ακούμε το τραγούδι του και παίζουμε την ιστορία. Γινόμαστε πλανήτες-εξωγήινοι, χορεύουμε και τραγουδάμε.

 

Παρακολουθήσαμε και μάθαμε για τις τροχιές των πλανητών.

Δημιουργίες και Κατασκευές

Δημιουργήσαμε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με τα παιδιά με θέμα το διάστημα. Το ονόμασαν “ΑΣΤΕΡΑΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ”. Όλη η προετοιμασία έγινε από τα παιδιά. Αριθμοί και πιόνια δημιουργήθηκαν από τα ίδια. Μέσα από το παιχνίδι αυτό έμαθαν να μετρούν, να περιμένουν τη σειρά τους, να συνεργάζονται, να δίνουν λύσεις, να έχουν πρωτότυπες ιδέες και να τις εκφράσουν, να ακολουθούν εντολές.