Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες, Εκπαιδευτικό υλικό, ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Καλό Πάσχα! Χρόνια Πολλά!

Φτάνοντας στις Άγιες μέρες του Πάσχα οι μικροί μας μαθητές, μας στέλνουν και σας στέλνουν τις ευχές από το σπίτι, με το δικό τους τρόπο και τις δικές τους κατασκευές!

    ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΚΑΡΤΑ – ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ 

Κάρτα-Αναστασία     

Τις ίδιες κάρτες τις πήραν τα παιδιά σε μορφή παζλ με την επεξεργασία από τη σελίδα jigsawplanet.com και μπορείτε να δείτε εδώ και εδώ.

 

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικό υλικό, ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Το Πάσχα μέσα από την τέχνη

Καθώς πλησιάζουμε στις Άγιες μέρες του Πάσχα αποφασίσαμε να δούμε τα θαύματα και τα Πάθη του Χριστού μέσα από τα μάτια μεγάλων ζωγράφων αλλά και αγιογράφων. Τα παιδιά παρατήρησαν τους πίνακες , μίλησαν γι αυτούς,  για τα χρώματα, τις κινήσεις των ανθρώπων, τους πρωταγωνιστές. Έκαναν παζλ  και σύγκριση ανάμεσα σε πίνακες με το ίδιο θέμα, έπαιξαν με τις φωνούλες, τους αριθμούς, μίλησαν για τα δικά τους συναισθήματα.

Ξεκινήσαμε λοιπόν αυτό το ταξίδι με τον “δικό” μας Δομήνικο Θεοτοκόπουλο. Είδαμε το πίνακα που απεικονίζει το θαύμα του τυφλού και την προσωπογραφία του. Μιλήσαμε για τα συναισθήματα που νοιώθει ο ζωγράφος , για τα ρούχα του, το βλέμμα του.

 

     

Πηγή για την εικόνα:http://papanikolaoudimitris.blogspot.com/2012/10/blog-post_21.html

Γράφω τη φωνούλα Θ

Ελ Γκρέκο- Το Θαύμα

Και συνεχίζοντας περάσαμε στο θαύμα της Ανάστασης του Λαζάρου. Δύο πίνακες, και τα παιδιά έκαναν συγκρίσεις, βρήκαν ομοιότητες και διαφορές. Μίλησαν για τους δικούς τους φίλους, για τα παιχνίδια που τους αρέσει να παίζουν μαζί.

  

Πηγή για την εικόνα:http://alldayschool.blogspot.com/2016/04/blog-post_96.html

Ποιος είναι ο αγαπημενος φίλος

Θυμάμαι τη φωνούλα Φ

Μια Κυριακή πριν το Πάσχα η Κυριακή των Βαΐων. Ο συμβολισμός, τα έθιμα, η ιστορία. Συζήτηση και πάλι μέσα από αγιογραφία. Παρατηρούμε το χρόνο, τον τόπο μέσα από την εικόνα αλλά και τα ρούχα των ανθρώπων. Ποιοι είναι αυτοί κοντά στον Χριστό; Γιατί στρώνουν βάγια κάτω οι άνθρωποι; Τα παιδιά εκφράζονται, αναπτύσσουν το λόγο αλλά και την κριτική τους σκέψη. Συνθέτουν την εικόνα μέσα από ένα παζλ.

Πηγή για την εικόνα:http://www.saint.gr/47/saint.aspx

Παζλ- Κυριακή τω Βαΐων

 

Προχωρώντας οι μέρες φτάσαμε στο Μυστικό Δείπνο. Μία αγιογραφία και ένας πίνακας από τον μεγάλο ζωγράφο Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Βρήκαμε ομοιότητες και διαφορές, μετρήσαμε , είδαμε τις εκφράσεις των πρωταγωνιστών, βρήκαμε τον προδότη Ιούδα, ανακαλύψαμε και μιλήσαμε για το συμβολισμό του ψωμιού και του κρασιού. Τα παιδιά μίλησαν για το δικό τους τραπέζι  που θα έκαναν στους  δικούς τους φίλους.

(Πηγή για την εικόνα:https://www.elniplex.com/%CE%BF-%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CF%80%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BB-%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CF%83%CE%B9/)

    

Έχεις τη γιορτή σου και θέλεις να καλέσεις τους φίλους σου σε τραπέζι

Ο αριθμός 12

Και συνεχίζουμε…..

με πίνακες του Δομήνικο Θεοτοκόπουλου:

Ο Χριστός με το Σταυρό στην πλάτη, Η Σταύρωση , η Ανάσταση από την συνάδελφο Τάνια Μάνεση . Τους πίνακες μπορούμε να τους δούμε εδώ.

Μιλήσαμε για τα συναισθήματα που μας προκαλούν, για το φως και τις σκιές στον πίνακα.Τι μας προκαλεί λύπη και πως μπορούμε να “περάσουμε” από τη λύπη στη χαρά.

Παίξαμε παιχνίδια για το Πάσχα αλλά και κάναμε παζλ με θέμα το Πάσχα με τη βοήθεια της συναδέλφου Καράπα Χριστίνας και της ιστοσελίδας της.Τα παιχνίδια για το Πάσχα μπορείτε να τα δείτε εδώ και τα παζλ εδώ 

Κι άλλα παζλ με πασχαλινά αυγά από την ιστοσελίδα του jigsawplanet εδώ και εδώ.

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικό υλικό, ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Τέχνη και γαστρονομία

Τέχνη και γαστρονομικές δημιουργίες στο νηπιαγωγείο .

Τα παιδιά αναπτύσσουν κινητικές δεξιότητες και ικανότητες. Δοκιμάζουν, συγκρίνουν γεύσεις, πειραματίζονται και δημιουργούν.

Τι λέτε θα γίνουμε τώρα chef να φτιάξουμε μια ωραία φρουτοσαλάτα? Ή μαμά θα καθαρίσει τα φρούτα, θα τα κόψει,κι εσείς με καθαρά χεράκια θα τα τοποθετήσετε σε ένα πιάτο με ωραία σχέδια!!! Θα είναι μια καλλιτεχνική φρουτοσαλάτα!

Καλή επιτυχία μικροί μου master chef!!???

Τέλειες δημιουργίες!

          

        

 

 

Δημοσιεύθηκε στην ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο

Παρακάτω μπορείτε να ενημερωθείτε για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο από την  Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

Για να διαβάσετε τα έγγραφα πατήστε εδώ 

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικό υλικό, ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Τεχνοτροπίες, ζωγραφική και νηπιαγωγείο!

Πουαντιγισμός. Μια τεχνοτροπία στη ζωγραφική όπου τα χρώματα τοποθετούνται κουκίδα- κουκίδα πάνω στο χαρτί. Η τεχνική βασίστηκε στο χαρακτηριστικό της ανθρώπινης όρασης να συγχωνεύει τις μικρότερες λεπτομέρειες και να τις εμφανίζει ως σύνολο από κάποια απόσταση και μετά.

Οδηγίες: Σχεδιάζουμε στο κέντρο του φύλλου μια καρδιά. (Το περίγραμμα). Στη συνέχεια με μια μπατονετα βουτάμε στο χρώμα (δακτυλομπογιά ή ακουαρέλα).Χρωματίζουμε την καρδιά κουκίδα κουκίδα!! (Αυτό μπορεί να γίνει και με μαρκαδόρους.) Αν θέλουμε μπορούμε να βουτάμε και το δαχτυλάκι  στη δακτυλομπογιά! Αφού την τελειώσουμε, ζωγραφίζουμε το φόντο όπως εμείς θέλουμε.

Τα έργα των παιδιών!

 

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικό υλικό, ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, Χωρίς κατηγορία

Ο πρίγκιπας Λεμόνης κι όμορφη Κρεμμύδω! Παρέα με ένα παραμύθι

Ο πρίγκιπας Λεμόνης και η όμορφη Κρεμμύδω. Ένα παραμύθι-τραγούδι μέσα από το  οποίο τα παιδιά θα μάθουν διασκεδάζοντας χωροχρονικές έννοιες, θα αναπτύξουν το λόγο, θα αιτιολογήσουν απαντήσεις στις ερωτήσεις που δίνονται, θα θυμηθούν φωνήματα και αριθμούς. Καλή διασκέδαση :

Καλημέρα πέρα ως πέρα

Ζωγράφισε μια εικόνα από το παραμύθι

Μέτρησε τους συμπεθέρους

Κ Λ

Μέτρησε τους συμπεθέρους

Ένωσε την κάθε εικόνα με τη λέξη που ταιριάζει

ΔΕΞΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

10